{/exp:channel:entries}
Drets

Intersindical Valenciana contra el bloqueig a Cuba

15 / 04 / 2020 | Intersindical

Intersindical Valenciana està fortament compromesa amb la lluita contra el bloqueig que pateix Cuba per part dels Estats Units d’Amèrica. Un bloqueig que afecta negativament al poble cubà. Un bloqueig que persisteix quan patim una pandèmia generada per la COVID-19 i que afecta també a l’arribada a l’illa de medicaments per fer-li front. En aquest context, Cuba està enviant brigades sanitàries arreu del món. Un fet que és una mostra de solidaritat molt important que caracteritza les relacions internacionals de Cuba que, en moments de crisi sanitària, envia personal als estats que ho necessiten.

És per això que, des de la Intersindical Valenciana, tornem a expressar la nostra solidaritat i exigim que s’acabe el bloqueig de manera immediata com ho demana la immensa majoria de la comunitat internacional.

Per acabar, us adjuntem escrit que la Central de Treballadors de Cuba a enviat a la Intersindical Valenciana.


La Habana, 13 de abril de 2020.

Vicent Maurí
Portavoz Intersindical Valenciana

Estimado Vicent:

En nombre de la Central de Trabajadores de Cuba (CTC) agradecemos el mensaje de la Intersindical Valenciana en solidaridad con nuestro país, con los colaboradores cubanos de la salud que enfrentan el Coronavirus en Cuba y otros países, así como por la lucha del levantamiento del criminal y genocida bloqueo económico, financiero y comercial que nos impone el gobierno de los Estado Unidos.

Nuestro pueblo y en especial los trabajadores de la salud se sienten orgullosos de poder contribuir a la eliminación de este potente virus en otras naciones, no importa el riesgo que nos toque correr, lo que importa es cuántas vidas podremos salvar.

En Cuba, a pesar del férreo bloqueo, incluso prohibiendo que nos lleguen los recursos necesarios para luchar contra ésta Pandemia, estamos seguros que venceremos.

Sabemos la compleja y difícil situación que están enfrentando los queridos hermanos españoles, ante ésta lucha por la vida y la batalla de la Intersindical Valenciana y otras organizaciones sindicales en que no se quede ningún trabajador desamparado y desprotegido, son tiempos duros, pero juntos podremos vencerlo.

Les trasmitimos nuestras más profundas muestras de solidaridad y el deseo que superen ésta gran tragedia que nos ha tocado a todos.

Cuba siempre estará a la disposición de colaborar y ayudar en cualquier rincón de la tierra dónde se nos necesite.

Les reiteramos también nuestro deseo de continuar estrechando los lazos de amistad, solidaridad y colaboración entre nuestras organizaciones y el Sindicato de la Educación, juntos podemos vencer cualquier obstáculo por el bien de nuestros trabajadores.

Un fuerte abrazo en nombre del pueblo y los trabajadores cubanos.


Ismael Drrullet Pérez
Secretario Internacional
Mensaje de CTC a Intersindical Valenciana




Deixa un comentari






  • Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana.
  • No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
  • No és acceptable la publicitat i serà tractada com a "spam" o correu no desitjat.
  • Està prohibit l'ús de noms o identitats falses. Cas que es detecte aquesta situatió, el comentari serà esborrat. Així mateix, està prohibit incloure en els missatges o comentaris dades de caràcter personal o qualsevol altra informació que revele la identitat de les persones físiques o jurídiques, especialment relatives a menors d'edat.