Alternatives

Assemblea de Moviments, Organitzacions i Col·lectius Socials 19-S

14 / 09 / 2015 | Intersindical

Des de les Marxes de la Dignitat 22M, el 19 setembre 2015 convoquem una Assemblea de Moviments, Organitzacions i Col·lectius Socials que estem en el dia a dia reivindicant els nostres drets.

Com sabeu aquest any està convocada una Jornada de Mobilització General per al 22 d’octubre, jornada que volem construir amb tots els Moviments, Organitzacions i Col·lectius Socials que comparteixin els eixos de la convocatòria.

Aquest moment és el nostre, el dels companys i companyes que estem al carrer lluitant:

-En defensa de les Llibertats i contra un estat policial.
-Per uns Serveis Públics de qualitat, essencials i no essencials, i contra la seva privatització.

Seguretat Social [jubilacions, pensions, discapacitat (llei dependència), atenció mèdica i habitacional (habitatge)]; Sanitat; salut i salubritat; educació (escoles, instituts, universitats ...); subministraments domiciliaris (aigua, gas, electricitat, residus ...); assistència jurídica “gratuïta”; transport; cultura; esport; telecomunicacions; bancaris ...

-Pel dret a un treball i salari digne i per una renda bàsica suficient
-Per la derogació de les successives reformes laborals imposades a la classe treballadora, per l’ocupació estable i amb drets.

-Per un desenvolupament que respecte la naturalesa en benefici de les generacions presents i futures.

-Contra la corrupció i impunitat. Per l’ètica i la transparència.

- Contra el pagament del deute per il·lícita, il·legítima, odiosa i insostenible.

Aquests drets estan lligats a la DIGNITAT de la persona dins de l’Estat i de la societat. Els drets fonamentals no els crea el poder polític, s’imposa a l’Estat l’obligació de respectar-los.

L’Assemblea constarà de tres blocs clarament diferenciats: Per què ens anem a mobilitzar; Què fer a la mobilització; Com ho realitzarem. I un plenari en el qual posarem tots els punts en comú. Per això requerim la vostra participació en aquesta Assemblea. Us necessitem a tots i totes, ens necessitem tots i totes.

La composició de l’Assemblea serà de la següent manera:
• Tres companys de cada territori de les Marxes de la Dignitat 22M
• Tres companys de cada Col·lectiu o Organització de les Marxes de la Dignitat 22M
• Tres companys de cada Col·lectiu o Organització convidats
Que es distribuiran a cada un dels tres grups de treball i posterior participació conjunta al plenari.

PROGRAMA:
• 09:00 Acreditacions
• 09:30 Plenari:
Composició de la taula
Presentació de la metodologia de l’Assemblea
Presentació d’assistents (territoris i col·lectius)
Constitució dels 3 grups de treball (obligatòriament 1 per territori i organització a cada grup)
• 10:00 Treball en grup
• 13:00 Dinar
• 14:30 Plenari
Presentació de les conclusions de cada grup
Debat dels temes no consensuats en cada grup
Conclusions

L’horari serà de 09:30 h a 17:00 h

Lloc: Escorxador-Madrid Plaça de Legazpi, 8 de Madrid (metro Legazpi)
Els Col·lectius i Organitzacions que desitgen participar, hauran d’enviar la fitxa d’inscripció, que adjuntem, degudament emplenada i tindran una posterior confirmació, aquest procediment és imprescindible per planificar els materials i la distribució dels espais.

Organitza en el teu entorn: barri, districte, municipi, activitat laboral o d’estudis ... i participa en aquesta tasca, en la qual ens proposem aturar aquesta agressió salvatge als nostres drets, recuperar quants ens han estat exhaurits i conquerir tots i cadascun dels drets que les persones amb dignitat som .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic).

Salutacions cordials de les Marxes de la DIGNITAT 22M

CONTACTE: