Any rere any les decisions dels governs segueixen aprofundint la crisi econòmica.
La Generalitat proposa una ordre de gestió de les IT insuficient.
El dia 7 d’abril diverses ciutats del món seran l’escenari d’una protesta internacional contra la precarietat i l’expulsió de l’estat espanyol de milers de joves que han tingut que marxar per buscar-se la vida.
Hui, 10 de març, milers de persones s’han manifestat a Alcoi, Alacant i València en el marc de la jornada de mobilització convocada pel moviment sindical europeu, la cimera alternativa i diverses xarxes europees.
Hi haurà manifestacions a València, Alacant, Castelló, Alcoi i Ondara.
Pàgina 233 de 279 pàgines < Primer < 231 232 233 234 235 > Darrer >
Des d’Intersindical Valenciana volem expressar la nostra més ferma solidaritat amb la CGTP-IN i amb totes les treballadores i treballadors de Portugal davant la Vaga General convocada per al pròxim 3 de juny.
Intersindical Valenciana, junt amb nombroses organitzacions, convoquen la Trobada municipalista “Repensem la ciutat, transformem la societat” que tindrà lloc el pròxim 27 i 28 de gener al Centre Octubre de València
Es constata un augment del coneixement de la llengua, gràcies a l’educació, que no s’ha traslladat a l’ús en el carrer