Retallades

Acords presos per tots els sectors dels serveis públics (Intersindical, CCOO, UGT, CSI-F i FSES

Representants dels sindicats Intersindical Valenciana, CCOO-PV, UGT-PV, CSI-F i FSES, reunits aquest matí, han acordat prendre una sèrie de mesures i convocar mobilitzacions del personal públic per expressar la seua disconformitat amb les retallades aprovades per mitjà d’un Decret llei pel Consell de la Generalitat.

10 / 01 / 2012 | Intersindical

Els acords unitaris són els següents:

• Coordinació dels Serveis Jurídics per a recórrer el decret-llei de retallades.
  • Manifest conjunt general. Informació sectorial i manifest sectorial.
  • Petició entrevista President de la Generalitat demanant-li la retirada del Decret-Llei.
  • Arreplegada de signatures demanant la dimissió del conseller José Manuel Vela.
  • Informació gràfica i escrita per a informar a la ciutadania.
  • Convocatòria d’assemblees per sectors.

Calendari de mobilitzacions.
  • Divendres 13 de gener
    1. Concentració en la porta de tots els centres de treball de la Generalitat Valenciana (hospitals, centres educatius, conselleries, PROPs, etc.) a les 12 hores durant 5 minuts.
    2. Assemblea de delegades i delegats en les seus del Consell de València, Alacant i Castelló.

• Dijous 19 de gener
    1. Concentració entre les 10 i les 11 hores en tots els centres de treball. En educació a les 12 hores.
    2. Assemblea de delegades i delegats en la seu de la Conselleria d’Hisenda de València, Alacant i Castelló.

• Dijous 26 de gener
    1. Concentracions entre les 10 i les 11 hores en tots els centres de treball. En educació a les 12 hores.
    2. Manifestació en València, Alacant i Castelló que finalitzaran en la seu del govern de la Generalitat Valenciana.

• Febrer. Manifestació general.

• 27 de gener de 2012. Nova reunió de coordinació en la seu de la UGT.