Repressió sindical

FAERCH sanciona dos delegats sindicals d’Intersindical Valenciana per defensar els drets de les persones treballadores

Amb aquesta decisió abusiva i arbitrària l’empresa de Bunyol vol silenciar les reivindicacions legítimes de la plantilla per millorar les seues condicions laborals

06 / 06 / 2024 | Intersindical

La direcció de l’empresa FAERCH sanciona i amenaça amb acomiadaments els representants d’Intersindical Valenciana. El Sindicat és l’única força sindical compromesa amb les reivindicacions de la plantilla. Les persones delegades d’Intersindical Valenciana estan deixant-se la pell en la defensa dels drets de les persones treballadores d’aquesta empresa situada en el polígon el Rincón de Bunyol. De tota la tasca que ha dut a terme el Sindicat podem destacar els aspectes següents:

-Denúncia davant Inspecció de Treball per l’excés de treball i la saturació del temps del treball.

-Denúncia per mancances en les mesures de prevenció. La major part de la plantilla de FAERCH pateix ansietat o estrés motivat per la mala organització del treball.

-Demanda perquè totes les persones treballadores cobren el plus transport.

-Denúncia per l’abús de l’empresa amb les contractacions per ETT en lloc de contractar directament i fer fixes a les persones que es necessiten per al bon funcionament del procés productiu.

-Intersindical Valenciana va convocar una huega per a millorar el calendari laboral i per mantindre durant tot l’any la mateixa distribució horària.

Per contra, sindicats com UGT i CCOO només actuen com a comparsa de la direcció de l’empresa. Ni denuncien ni demanden, ni fa res per a frenar els abusos de la direcció de l’empresa.

Intersindical Valenciana vol deixar ben clar que aquesta decisió arbitrària de l’empresa no canviarà la seua línia combativa. Així mateix, reitera el compromís per millora de les condicions de treball de totes les persones treballadores de FAERCH. Des del Sindicat es continuarà plantant cara als abusos de la patronal.