Sindicalisme

Intersindical dóna suport a la vaga general al País Basc

Serà el 26 de setembre, convocada pels sindicats STEE-EILAS, ELA-STV, LAB, ESK, EHNE, HIRU, CGT-LKN i CNT.

19 / 09 / 2012 | STEPV

Intersindical Valenciana ha mostrat el seu suport als companys i companyes basques que es mobilitzaran el 26-S en un comunicat que reproduïm a continuació.

Companyes i companys de STEE-EILAS, ELA-STV, LAB, ESK, EHNE, HIRU, CGT-LKN i CNT.
Intersindical Valenciana se solidaritza i dóna suport a la Vaga General del proper 26 de setembre convocada pels sindicats STEE-EILAS, ELA-STV, LAB, ESK, EHNE, HIRU, CGT-LKN i CNT. La jornada de vaga convocada per la majoria sindical basca i altres sindicats té com objectiu que les retallades de drets i de condicions laborals, socials i econòmiques no s’apliquen a Hego Euskal Herria.
Des de la Intersindical Valenciana saludem aquesta convocatòria i considerem que eixe és el camí per oposar-nos a les directrius dels organismes internacionals i dels governs estatal i autonòmics. Unes directrius que estan fent recaure la crisi sobre la classe treballadora i els sectors populars i que ataca directament els serveis públics, les prestacions socials i el dret a decidir dels pobles.
Per això, volem fer públic el nostre suport al sindicalisme basc i a les treballadores i treballadors d’Euskal Herria en aquesta jornada de lluita, al temps que treballem per fer possible que al nostre país i al conjunt de l’estat la convocatòria d’una Vaga General en el marc d’una programació de mobilització sostinguda i continuada que expulse del govern als actuals governants i faça realitat un canvi de polítiques que s’enfronten al neoliberalisme i als causant de la crisi.
València, 18 de setembre de 2012