Sindicalisme

Intersindical inicia una roda de reunions amb partits i la Generalitat

17 / 07 / 2015 | Intersindical

El Sindicat vol traslladar les seues propostes al govern i als partits polítics valencians

Intersindical Valenciana ha demanat reunions al President de la Generalitat, a la Vicepresidenta, a diversos consellers i conselleres i als partits polítics PSPV, Compromís, Podem i EUPV. El Sindicat vol traslladar-los les seues propostes sobre els assumptes que li preocupen com sindicat. Un sindicat que abasta diversos sectors del món del treball. Particularment important és la seua representativitat en l’Administració de la Generalitat, en què és el primer sindicat en nombre de vots directes i manté un empat tècnic amb UGT i CCOO ­tots tres amb poc més de 200 delegats i delegades- quant a la representació institucional.

Intersindical Valenciana, des de la més absoluta sobirania, vol mantenir amb el govern i els partits polítics unes relacions el més fluïdes possibles, tant per a dilucidar les qüestions estrictament de personal, com per ajudar a conformar la millor administració pública possible, que és el que es mereix la ciutadania valenciana i per tractar sobre aquelles qüestions referides a la situació de la sanitat, l’educació, els serveis socials, l’ocupació, la formació i les relacions laborals al País Valencià. El Sindicat considera que cal abordar tots aquests assumptes amb la màxima urgència per fer front a la situació d’emergència social i nacional que travessa. Una situació generada per les polítiques antisocials i antivalencianes del PP durant vint anys i que ara cal canviar radicalment de manera immediata.