Atur

Intersindical Valenciana exigeix un canvi de polítiques laborals i socials

07 / 05 / 2013 | Intersindical

Intersindical Valenciana considera que l’augment de l’atur al mes d’abril en 1.672 persones, un 0,28 % més respecte del mes de març, confirma que la reforma laboral i les polítiques econòmiques i socials dels governs espanyols i valencià estan dissenyades destruir ocupació, rebaixar els salaris i acabar amb els drets de les treballadores i treballadors. Les dades de l’atur no són producte d’una política improvisada o d’una mala gestió sinó d’un pla, ben dissenyat pels governs i la troica, per garantir mà d’obra barata i servil a les empreses. Són unes polítiques que pretenen acabar amb tots els drets socials, laborals i econòmics de la majoria de la població.

Per això, des de la Intersindical Valenciana es considera que no és possible cap pacte per l’ocupació amb uns governs que pràctiquen, de forma decidida i premeditada, aquestes polítiques. Per al Sindicat, el que calen són altres polítiques que afavoresquen els interessos del 99% de la població. Per fer possible tot açò, cal un canvi no només de polítiques sinó dels actors polítics. Els actuals estan governant amb unes polítiques diferents de les que van prometre en la campanya electoral, la qual cosa fa que no siga legítim el que estan fent. Han enganyat i mentit a la població i no donen la cara ni expliquen el que estan fent quan són els responsables de l’empobriment de la població.

Finalment, des del Sindicat s’aposta per una mobilització general que faça front a l’espoli que pateixen les treballadores i treballadors i el conjunt de la societat valenciana.