Eleccions sindicals

Intersindical Valenciana obté la majoria absoluta en les eleccions sindical de l’empresa Contalabor SL

El Sindicat obté 9 dels 17 representants del comité d’empresa.

16 / 05 / 2024 | Intersindical

Intersindical Valenciana ha obtingut el 46,60% dels vots en les eleccions sindicals en l’empresa Contalabor SL. Aquest porcentaja li atorga 9 representants i la majoría absoluta en el comité d’empresa. Cal destacar que és la primera vegada que el Sindicat participava en aquests comicis. Per darrere d’Intersindical Valenciana queden CCOO, amb un percentatge de 26,70% i 5 representants, i UGT, que ha obtingut el 17,90% dels vots i 3 persones delegades.

En l’empresa treballen 506 persones en 44 centres de treball, Es dedica a la prestació de serveis d’hostaleria i restauració en general. tant en establiments oberts al publique com en la gestió de menjadors escolars d’empreses i d’altres col·lectivitats.

Amb aquest resultat el Sindicat continua incrementant la seua representació i consolidant-se com la força sindical referent de la classe treballadora valenciana.