9 d’octubre

Intersindical Valenciana participarà en els actes unitaris i institucionals del 9 d’octubre

El Sindicat reivindica que ja toca treball estable, equitat social i igualtat lingüística

08 / 10 / 2017 | Intersindical

Intersindical Valenciana participarà als actes commemoratius del 9 d’Octubre, dia nacional del País Valencià, per reivindicar que ja toca treball estable, equitat social i igualtat lingüística. Per al Sindicat, en aquest dia cal posar de relleu que és necessari avançar en els drets socials, laborals, econòmics i nacionals de les treballadores i treballadors i del poble valencià. És per aquest motiu que el Sindicat participarà en els actes institucionals programats per la Generalitat Valenciana i als actes unitaris que tindran lloc al llarg del nostre país, com ara l’ofrena unitària a Jaume I a Elx o la manifestació convocada per la Comissió 9 d’Octubre a la ciutat de València.

Intersindical Valenciana considera que el 9 d’Octubre ha de tindre un caire reivindicatiu per això al seu manifest reclama millores socials i laborals i la recuperació dels drets retallats o perduts per les polítiques antisocials dels darrers anys. Per al Sindicat, ara és el moment, ja toca millorar salaris i pensions, les condicions laborals, establir un treball digne i estable i una renda bàsica, reduir la jornada laboral, acabar amb les discriminacions per raó de gènere, orientació sexual o procedència, acabar amb l’exili de la gent jove o establir un Marc Valencià de Relacions Laborals i Prestacions Socials, entre moltes altres mesures encaminades envers l’equitat i la justícia social en benefici de la majoria de la població.

Per acabar, crida a les valencianes i valencians a eixir al carrer per sumar-se als actes unitaris per fer palés que volem decidir, entre totes i tots, quin ha de ser el futur del nostre poble i per reivindicar un país més lliure, just i igualitari per a totes i tots.