Mitjans de comunicació

Intersindical Valenciana rebutja el tancament del diari Levante de Castelló

La plantilla del Levante de Castelló ha convocat una concentració en la Delegació del carrer Saragossa este dimecres a les 20.00h.

Una portada del diari Levante de Castelló.
18 / 06 / 2019 | Intersindical

Intersindical Valenciana dona suport als treballadors i treballadores afectats pel tancament del diari Levante de Castelló, que acaba d’anunciar l’empresa propietària de la capçalera.

El sindicat fa costat a la plantilla en la defensa dels seus llocs de treball i a la tasca informativa que, com a professionals del periodisme, duen a terme a les comarques de Castelló.

Amb la convicció que la pèrdua de pluralitat informativa és un retrocés democràtic per a la societat valenciana, Intersindical fa una crida social a participar en les mobilitzacions convocades per a aturar el tancament del diari Levante de Castelló.