A casa nostra

“La nostra veu, la nostra força” lema del VI Congrés de la Intersindical Valenciana

Intersindical Valenciana celebra el seu VI Congrés els dies 19, 20 i 21 de novembre a l’Hotel Olympia d’Alboraia (Horta Nord) sota el lema “la nostra veu, la nostra força”.

16 / 11 / 2021 | Intersindical

En el congrés participaran 147 persones delegades i delegats que respresenten les 22.615 persones afiliades als 11 sindicats que hi formen part de la Intersindical Valenciana que debatiran l’Informe del Secretariat i les ponències de Política Sindical, Salut Laboral i Medi Ambient, Dones, Internacional, Organització, Determinació d’Àmbits i Estatuts i Carta Financera. A més, en el congrés es triarà el Secretariat Confederal, la Comissió de Control Financer i la Comissió de Garanties.

L’acte inaugural del congrés es farà divendres, a les 18 hores, i comptarà amb la presència d’una nombrosa representació institucional, política i social de la societat valenciana. A més estaran presents una trentena de sindicats de diversos territoris de l’estat i de països com Portugal, França, Suïssa, Itàlia o Sàhara Occidental. La cloenda del congrés serà diumenge 21, a les 11:30 hores.

A més, divendres, a les 9:30 hores, es farà una conferència internacional sobre “els reptes del sindicalisme al segle XXI” amb la participació dels sindicats i plataformes laborals convidades que té com a finalitat fer una reflexió col·lectiva sobre la situació de la classe treballadora i les eines per combatre el neoliberalisme i la sindèmia.