Drets lingüístics

De l’atac a la proposta

Avui a Castelló, dintre dels actes commemoratius del 81è aniversari d les normes de Castelló, organitzats per Castelló per la Llengua, s’ha celebrat la taula redona “De l’atac a la proposta. Agressions a la llengua i resposta de la societat civil”.

Taula de ponents de la taula redona
Taula de ponents de la taula redona "De l'atac a la proposta".
18 / 12 / 2013 | Intersindical

A la mateixa han participat Vicent Moreno, president d’Escola Valenciana; Alfons Esteve, membre de l’Institut de Política Lingüística d’ACPV; Xelo Vicente, representant del Comité d’empresa de RTVV; i Vicent Maurí, portaveu de l’STEPV-Iv.

Per part de Castelló per la llengua, ha moderat la taula Avel·lí Flors.

La taula ha girat al voltant dels atacs que pateix la nostra llengua al nostre país i les propostes d’acció de les diferents organitzacions representades.

Dissabte 21 tindran lloc, també a Castelló, els actes centrals del programa, amb una fira d’entitats al matí a partir de les 11h, una manifestació a les 18h que partirà de la Plaça de la Independència i el concert de Pepet i Matieta i Agraviats a les 23h a la sala La Consulta del Doctor. Us esperem!