Política social

Actes a València pel Dia Internacional contra la LGTBfòbia

15 / 05 / 2014 | Intersindical

Dissabte, 17 de maig, a les 19h, a la Plaça dels Pinazo de València (a l’eixida de l’estació de metro de Colón), Lambda, col·lectiu de lesbianes, gais, transsexuals i bisexuals de València, organitzarà l’acte reivindicatiu del Dia Internacional contra la Lesbofòbia, l’Homofòbia, la Bifòbia i la Transfòbia (LGTBfòbia), commemorant la data de supressió de l’homosexualitat del llistat de malalties de l’Organització Mundial de la Salut (OMS).

Aquest 2014, Any Internacional pels Drets Humans LGTB, tenim un acte especial per a reivindicar la fi de la violència mundial i l’escalada de LGTBfòbia que estem patint, sobre tot a determinats indrets del planeta, tot i que tenim en compte que cap territori està lliure de discriminació i violència envers lesbianes, gais, transsexuals i bisexuals.

Esperem la vostra assistència i col·laboració, tant per a lluitar contra la LGTBfòbia al País Valencià i a Espanya, com a la Unió Europea i la resta del món, on la comunitat LGTB no gaudeix de suport per part de la immensa majoria de forces polítiques –amb o sense representació parlamentària– i sindicals.

Drets LGTB = Drets Humans.

I després de l’acte reivindicatiu del Dia Internacional contra la Lesbofòbia, l’Homofòbia, la Bifòbia i la Transfòbia en la Plaça dels Pinazo de València, realitzarem una festa solidària per la llibertat d’expressió, a partir de les 00h al Pub Cross.

Vos esperem.

Lambda València