Política social

Intersindical Valenciana dóna suport manifestació per un nou Pla al Cabanyal

El Sindicat estarà present a la manifestació

04 / 04 / 2014 | Intersindical

Intersindical Valenciana dóna suport a la manifestació convocada per la Plataforma Salvem El Cabanyal i l’Associació de Veïns del Cabanyal – Canyamelar que tindrà lloc diumenge 6 d’abril. Una representació del sindicat hi serà present per testimoniar aquest suport actiu a la lluita exemplar de les veïnes i veïns del barri contra les polítiques urbanístiques del govern municipal que presideix Rita Barberà.

Intersindical Valenciana considera que aquesta política no serveix més que per l’especulació i l’espoli per afavorir els interessos d’una minoria i està tenint efectes molt negatius per al barri i per al conjunt de la ciutat. Per això, el Sindicat considera que cal un nou Pla per al Cabanyal – Canyamelar amb la participació de les veïnes i veïns que rehabilite el barri i genere llocs de treball i ocupació. En eixe sentit, compateix les declaracions de les entitats del barri quan afirmen que: “Enderrocar no crea llocs de treball, rehabilitar sí crea llocs de treball de manera ràpida. La rehabilitació engegaria la participació de la microeconomia social i la iniciativa privada a petita escala. Les obres estarien en marxa en pocs mesos, amb beneficis socials molt importants per a la ciutat de València i els seus habitants”.

Finalment, des de la Intersindical Valenciana es fa una crida a les treballadores i treballadors i al conjunt de la ciutadania per donar suport a la lluita del barri per aconseguir que les reivindicacions es facen una realitat de manera immediata.