Política social

La Coordinadora de la Dependència llança una enquesta sobre compromisos exigibles als partits

Davant les eleccions autonòmiques i locals, la Coordinadora es reunirà amb les formacions polítiques per demanar el seu compromís amb la llei de la Dependència.

10 / 11 / 2014 | Intersindical

La Coordinadora de la Discapacitat i Dependència de València, de la qual forma part activa la Intersindical Valenciana, té previst realitzar una trobada per aconseguir el compromís de totes les forces polítiques i de la societat civil en la defensa de la Llei de Dependència i els Serveis Socials, amb vista a les pròximes eleccions locals i autonòmiques.

La Coordinadora vol donar participació a familiars, persones afectades i col·lectius implicats i evitar que es quede algun assumpte sense tractar en la jornada que tindrà amb els representants de les forces polítiques del País Valencià. Per això ha plantejat una enquesta amb una sèrie de senzilles qüestions, i convida a totes les persones afectades i col·lectius implicats a participar-hi.

Quines qüestions imprescindibles han de contenir els programes electorals en relació a la protecció dels Serveis Socials i l’Atenció a les Persones amb discapacitat o en situació de dependència?