Política social

Presentació #mildenou

Els treballadors i treballadores acomiadats pels #lladrEROs de #RTVV han constituït la Plataforma de Treballadors i Treballadores acomiadats per l’ERO d’RTVV.

15 / 03 / 2013 | Intersindical

La plataforma Mil de nou ha decidit posar en marxa un canal de ràdio i de televisió, 9exili que vol donar veu als ciutadans i ciutadanes. Té com a vocació omplir el buit que com a servei públic no està complint Radiotelevisió valenciana. La Plataforma i el nou mitjà s’han presentat aquest dijous a la Universitat de València en un acte on han assistit representants de tots els partits polítics de l’oposició, sindicats, actors, músics i gent de la cultura en un intent de donar suport a un projecte, qualificat per alguns com a un gran acte de valentia i dignitat.

Intersindical Valenciana, que ha estat present a l’acte de constitució, valora positivament la constitució de la plataforma i la creació de 9exili. Al mateix temps, considera que l’ERO de RTVV ha estat un genocidi laboral, dóna tot el seu suport a les persones acomiadades i manifesta que continuarà treballant per la reintegració d’aquests magnífics professionals a RTVV.