S’hi ha acordat també la convocatòria d’assemblees comarcals per a la propera setmana
Vela va mentir sobre l’abast del que serà l’expedient de regulació d’ocupació més greu i contundent que haja aplicat mai l’administració als seus treballadors i treballadores.
Intersindical Valenciana ha demanat avui una auditoria dels comptes de la Generalitat per saber ‘quin és l’estat real de les seves finances i a què s’han destinat els recursos dels valencians aquests últims anys’, i reclama la depuració de responsabilitats polítiques.
Intersindical Valenciana qualifica de manipulació l’explicació donada pel govern valencià i RTVV per justificar les retallades. El Sindicat decidirà en una ronda d’assemblees les mesures que caldrà prendre.
Aquestes mesures comportaran més crisi i més atur. El Sindicat demana la dimissió del conseller Vela pel fracàs en la seua gestió econòmica.
Intersindical Valenciana es mostra preocupada per les dades d’atur.
Intersindical Valenciana s’oposarà a noves retallades en els salaris i en els serveis públics.
El Sindicat critica la tisorada aprovada pel govern espanyol i es mostra contrària a la congelació salarial per a les persones empleades públiques
Pàgina 274 de 280 pàgines < Primer < 272 273 274 275 276 > Darrer >
Des d’Intersindical Valenciana volem expressar la nostra més ferma solidaritat amb la CGTP-IN i amb totes les treballadores i treballadors de Portugal davant la Vaga General convocada per al pròxim 3 de juny.
Intersindical Valenciana, junt amb nombroses organitzacions, convoquen la Trobada municipalista “Repensem la ciutat, transformem la societat” que tindrà lloc el pròxim 27 i 28 de gener al Centre Octubre de València
Es constata un augment del coneixement de la llengua, gràcies a l’educació, que no s’ha traslladat a l’ús en el carrer