Eleccions sindicals

STM-Intersindical Valenciana entra amb força en el Comité d’Empresa de Gestamp

El Sindicat aconsegueix 2 persones delegades la primera vegada que es presenta a les eleccions sindicals en aquesta empresa subministradora de Ford Almussafes

14 / 03 / 2024 | Intersindical

Gran resultat de l’STM-Intersindical Valenciana en les eleccions sindicals de Gestamp. El Sindicat ha tret dos persones delegades i entra en força en el comité d’empresa d’aquesta empresa subministradora de Ford Almussafes. Cal destacar que el resultat es produeix enmig d’un context molt complicat en el sector de l’automoció. Vivim temps convulsos, plens d’incertesa, per la falta de compromisos d’inversió real de Ford en la planta d’Almussafes. STM-Intersindical Valenciana, no només s’ha consolidat com a única alternativa sindicat a UGT en l’empresa matriu, sinó que també reforça la representativitat en empreses subministradores com Gestamp.

Resultats electorals

Aquests han sigut els resultats en el Col·legi de persones obreres:

-UGT: 5 persones delegades

-CCOO: 3 persones delegades

-STM-Iv: 2 persones delegades

L’STM no ha aconseguit la tercera persona delegada per un sol vot.

Pel que fa al Col·legi de tècnics i tècniques només UGT ha presentat candidatura i ha obtingut 15 vots i 3 persones delegades. Cal destacar que en aquest col·legi 21 persones han votat en blanc.

La secció sindical de l’STM-Intersindical Valenciana en Gestamp agraeix a la plantilla la confiança que els han demostrat en aquestes primeres eleccions en què s’han presentat. Així mateix, el Sindicat es compromet a treballar de manera transparent, comptant sempre amb la plantilla, i sense un altre objectiu que el de defensar els interessos de les treballadores i treballadors de Gestamp.