Drets laborals

Delegades i delegats del Comité d’Empresa de El Corte Inglés s’integren en Intersindical Valenciana

12 / 07 / 2021 | Intersindical

Intersindical Valenciana ha constituït la seua secció sindical a El Corte Inglés de Pintor Sorolla de València. Les delegades i delegats de CCOO, membres del Comité d’empresa de El Corte Inglés de Pintor Sorolla/Colom, han decidit donar-se de baixa d’aquest sindicat i incorporar-se a STICS (Sindicat de Treballadors d’Indústria, Comerç i Serveis) que s’integra en la Intersindical Valenciana.

Aquests delegades i delegats ho fan en mantindre diferències a la direcció de CCOO en assumptes com ara: la signatura d’un ERO que suposa la pèrdua de 3300 llocs de treball ocupats per menors de 50 anys que afectarà a gent amb dilatades carreres professionals i que té una sèrie de concessions a l’Empresa que li permetrà aplicar la carta la mobilitat geogràfica i funcional de tota la plantilla; la signatura d’un Conveni Col·lectiu que conté insignificants millores i una perillosíssima reculada: l’obligació de treballar 5 diumenges a porta tancada o haver arribat, junt a FASGA, FETICO i UGT, a diversos acords que despullaven a les treballadores i treballadors d’importants drets amb la “excusa” de la pandèmia, mentre que s’ha permés a l’Empresa incomplir algunes mesures anti-Covid amb total impunitat.

Intersindical Valenciana valora positivament la incorporació de les sindicalistes que veuen en el nostre sindicat una eina útil en la defensa de les treballadores i treballadors de El Corte Inglés. No és la primera ocasió que sindicalistes provinents d’altres organtizacions s’integren en la Intersindical Valenciana, en 2020 un grup nombrós, unes 500 persones, de les comarques de la Foia Bunyol, Requena – Utiel i la Vall d’Aiora ho van fer.

Llig la notícia en castellà