Drets laborals

Després de 10 anys s’aconsegueix un nou conveni per al personal de la Institució Firal d’Alacant

Signatura d’un nou conveni per al personal de la Institució Firal Alacant

Signatura del nou conveni per al personal de la Institució Firal Alacant
30 / 11 / 2018 | Intersindical

Dimecres 28 de novembre es va signar, després de 10 anys congelat, un nou conveni col·lectiu que afecta al personal que treballa a la Institució Firal Alacant. Amb aquest acord es reconeix la recuperació del poder adquisitiu perdut en aquests deu anys, així com l’import de l’antiguitat que s’havia arribat a retirar de la nòmina en l’època més dura de la crisi i, encara que ja no es consolidaven més triennis, sí que es reconeixerà com un complement no absorbible l’antiguitat acumulada fins a la signatura d’aquest acord. També s’ha reconegut el pagament del menjar durant les jornades de treball en què el personal haja de realitzar jornada partida.

Un èxit després de 10 anys, gràcies a l'obstinació i la unitat de la plantilla

És un èxit després de 10 anys. Cal agrair l’obstinació i la unitat de la plantilla al voltant del seu delegat sindical i la comprensió per part de la institució davant d’aquest problema.

La Intersindical Valenciana (STICS-Iv), sindicat al qual pertany el delegat sindical que va ser elegit fa 2 anys a les eleccions sindicals, i que substitueix a l’anterior delegat sindical de la UGT, ha assistit com a assessor durant tot el procés, i gràcies a la seua filosofia i forma d’actuar, ha sigut possible la participació de tota la plantilla durant aquest procés de negociació. Un èxit per a totes les persones que presten els seus serveis a la institució, i també per a aquesta que manté una plantilla unida sense conflictes i remant per aconseguir la viabilitat d’una fira tan necessària per a les comarques d’Alacant.