1r de maig

El Sindicat de Persones Pensionistes i Jubilades de la Intersindical Valenciana crida a la participació en les manifestacions del Primer de Maig

Hi haurà manifestacions unitàries a Alacant, Elx, Castelló, València i Vinaròs.

29 / 04 / 2022 | Intersindical

Aquest Primer de Maig té una significació especial per la gent pensionista i jubilada, les treballadores i treballadors, en celebrar-se en el marc de la pandèmia, la guerra d’Ucraïna i una crisi que ens afecta a la majoria de la població. Per aquest motiu, el dia de la classe treballadora, cal eixir als carrers dels nostres pobles i ciutat per defensar els nostres drets, el nostre treball, una vida i un futur dignes per a totes i tots.

El Sindicat de Persones Pensionistes i Jubilades de la Intersindical Valenciana considera que cal omplir els carrers per demostrar la força del moviment sindical, del moviment pensionista, dels moviments socials, en un moment tan complicat com el que estem vivint. Ara no podem quedar-nos a casa hem de dir ben alt i ben clar que aquesta crisi no la pagarem els de sempre, ni els pensionistes, ni la gent treballadora – en actiu, precària o en atur – ni els sectors socials més desfavorits. Cal dir ben alt i clar que volem que els governs – espanyol i valencià – apliq uen polítiques que servesquen per protegir els drets i les condicions de vida de la classe treballadora però que també servesquen per aconseguir millorar-les i avançar envers la transformació de la societat.

Les pensionistes de la Intersindical Valenciana hi serem als carrers amb la nostra gent, amb les feministes, la gent precària, les persones nouvingudes, les treballadores i treballadors, la joventut, els col·lectius socials, per defensar unes pensions públiques dignes, governe qui governe, però també unes reformes laborals i de les pensions que acaben amb les reformes neoliberals de la passada dècada, que vagen més enllà de les reformes del 2021 i 2022, i que siguen una eina per canviar de paradigma en el món del treball.

Ara és el moment de la mobilització sindical i socials per fer passos valents i decidits per impulsar les polítiques socials, laborals i econòmiques que servesquen a la majoria de la població, en especial als sectors més desfavorits, per garantir els nostres drets, tots els nostres drets, i per posar les bases per avançar envers eixa utopia de la que parlava Galeano: “la utopia és a l’horitzó. Camine dos passos, ella s’allunya dos passos i l’horitzó es corre deu passos més enllà. Aleshores, ¿per què serveix la utopia? Per això, serveix per caminar”.

El Sindicat de Persones Pensionistes i Jubilades de la Intersindical Valenciana també fa una crida, en aquest Primer de Maig, per donar suport el moviment sindical, per enfortir els sindicats, per afiliar-se i entrar a formar part de la nostra casa comuna i per continuar lluitat per eixa societat més feminista, més lliure, més igualitària, que totes i tots desitgem i per acudir a les manifestacions convocades unitàriament des del sindicalisme de classe transformador.

Visca el primer de maig!

Manifestacions unitàries

Alacant: Escales Jorge Juan, 11.30 h