RTVV

El Sindicat valora molt positivament la mobilització contra el tancament de RTVV

Intersindical Valenciana exigeix Fabra que rectifique

10 / 11 / 2013 | Intersindical

Intersindical Valenciana exigeix el president de la Generalitat, Alberto Fabra, que rectifique i que garantesca la continuïtat de RTVV.  Per al sindicat, la majoria de la societat valenciana dóna suport al menteniment de la cadena i s’oposa a les pretensions de Fabra i del PP de tancar-la.

La gran participació en les tres manifestacions que van tindre lloc dissabte és una mostra evident del suport del poble valencià a una RTVV pública, de qualitat i en valencià. També les adhesions de centenars d’entitats, de tot tipus, i de persones del món de la cultura, l’esport, les festes populars… posen en evidència l’aïllament del govern valencià.

El Sindicat considera viable i necesari el manteniment de RTVV. No existeixen motivacions econòmiques per tancar-la, només polítiques basades en la pretensió d’afavorir els interessos d’empreses privades pròximes al PP.

Intersindical Valenciana espera que tant el PP com el govern valencià prenguen nota del clam popular i se senten a negociar, de veritat, amb el Comité d’Empresa per donar compliment a la sentència del TSJCV i per assegurar el manteniment de les emissions de RTVV.