Eleccions sindicals

Està a les teves mans: el 3 de març acudeix a votar

Eleccions sindicals RENFE i ADIF, vota Sindicat Ferroviari - Intersindical

27 / 02 / 2015 | Intersindical

Pots donar-li la vota, vota contra les retallades i la corrupció
Si no vols més del mateix: vota SF-Intersindical -

Per què et demanem el vot per SF-Intersindical?

Si vols que canvien les coses, si estàs fart i farta de tanta claudicació, de tanta complicitat amb les empreses i els governs de torn, de tantes retallades i de la corrupció, si estàs fart i farta que els delegats sindicals et pressionen i vulguen segrestar el vot (votant per correu per tu i sense el teu consentiment) ..., et demanem el teu suport, aquesta vegada mitjançant el teu vot. Perquè així ens donaràs la força per seguir lluitant per canviar les coses, per recuperar els drets que ens han arrabassat, per seguir oposant-nos a les retallades i a la corrupció.

Desconfia dels que prometen ara el contrari del que han fet durant aquests anys

Ja ens coneixes. Els homes i dones del Sindicat Ferroviari-Intersindical hem defensat davant les empreses i els governs (i moltes vegades davant l’actual majoria sindical):

• Augment salarial i recuperació del poder adquisitiu (mentre altres han signat acords amb governs i patronal que han suposat congelació salarial i no incloure clàusules de revisió salarial).

• Manteniment dels llocs de treball, contra la segregació de Renfe i d’Adif, les externalitzacions i les privatitzacions (mentre altres ho permeten i es van despenjar de la lluita unitària contra tot això).

• Que per la mateixa feina es cobri el mateix salari (mentre altres han signat la doble escala salarial).

• Ingressos suficients, a temps complet i amb caràcter indefinit (mentre altres han signat ridículs ingressos, a temps parcial, per obra i servei i amb inferior salari).

• Prejubilacions dignes (mentre altres han signat acomiadaments col·lectius fulminant els plans de prejubilació que havíem gaudit durant més de 30 anys).

La llista és inacabable ... perquè una cosa és el que es diu i una altra el que s’ha fet. I tu ho saps. No és hora de creure en xerraires. És hora d’exigir comptes. I el teu vot també serveix per això: per avalar el que han fet o per exigir un canvi. Si amb tot el que ha passat, i que tu coneixes, encara tens dubtes, et demanem la teva confiança: doneu-nos la oportunitat. Estem compromesos amb tu i amb ningú més.

Jotambelidonarelavolta
28 / 02 / 2015 - 0:42

Compteu amb el menú vot. El que he viscut avui ma fet canviar el meu parer amb el meu Sindicat fins ara, que era la UGT. Despres d’enviar una ciquentena de vots per correu de manera fraudulenta com s’ha pogut constatar a la sucursal de correos, seguien pretenent mantenir el frau, sense importarli gens el que pogués pasar amb un funcionari de correus al qué han enganyat i que es jugaba el seu lloc de treball i a mes la responsabilitat penal que podia tenir. Son Ccorrupptes. No en el meu nom