Moviments socials

Intersindical dóna suport a la Manifestació de la Coordinadora de Col·lectius del Parc Alcosa

Intersindical Valenciana mostra el seu suport a la mobilització impulsada per la Coordinadora de Col·lectius del Parc Alcosa i a les seues reivindicacions.

17 / 11 / 2011 | Intersindical

La Coordinadora reivindica, entre altres temes:

• El pagament immediat del deute de la Generalitat Valenciana i ajuntaments a les organitzacions socials i comunitàries incloses farmàcies.
  • Beques per als menjadors escolars, prestacions de la llei de dependència, de la renda garantida .etc.
  • La creació d’espais públics amb participació ciutadana i dels diferents agents socials en els diferents municipis per a plantejar Actuacions d’urgència Social com el Pla de mesures d’urgència plantejat a l’ajuntament d’Alfafar participant amb poder de decisió en els pressupostos municipals.

Des del sindicat es fa una crida a la participació en la Manifestació de divendres 18 de novembre, a les 19:30 hores, que eixirà des de la Plaça de l’Ajuntament de València.