Sindicalisme

Intersindical proposa al Consell un paquet de mesures per al sector públic valencià

El Sindicat reclama un programa d’actuacions urgents

12 / 02 / 2016 | Intersindical

Intersindical Valenciana proposa al Consell de la Generalitat Valenciana un paquet de mesures i propostes urgents per potenciar el sector públic valencià. El Sindicat reclama que s’activen polítiques que impulsen els serveis públics, de titularitat pública, i les empreses públiques per afavorir la cohesió social i territorial i combatre les desigualtats socials.

Per al Sindicat, la intervenció des del sector públic és fonamental per avançar envers un societat valenciana més igualitària i més justa; per combatre els efectes de les polítiques antisocials i antivalencianes de l’anterior govern valencià i del govern espanyol i per garantir la prestació de drets essencials en tots els àmbits.

En eixe sentit, el Sindicat considera que aquesta ha de ser una de les prioritats del govern valencià. Intersindical Valenciana ha elaborat un decàleg d’actuacions per a l’àmbit de les Administracions Públiques i del sector públic valencià que traslladarà el Consell, les Corts Valencianes i els partits polítics. A més, ha decidit llançar una campanya arreu del país per sensibilitzar l’opinió públic i la ciutadania de la necessitat d’enfortir els serveis públics.

Les mesures que proposa el Sindicat abasten molts àmbits d’intervenció, tant de la prestació dels serveis com de les condicions laborals del personal que hi treballa.