1r de maig

Intersindical Valenciana commemora el Primer de Maig sota el lema justícia i dignitat

El Sindicat reinvidica una política per les persones

30 / 04 / 2016 | Intersindical

Com cada any, el dia 1 de Maig commemorem les lluites que les treballadores, els treballadors i les classes populars en general hem mantingut durant segles per aconseguir unes condicions de vida dignes i assolir la utopia de construir una societat més lliure i més justa.

Aquest Primer de Maig és un bon dia per a exigir un canvi de polítiques, però fem-ho des de la mobilització, i sent conscients que hem de ser agents del canvi, perquè mai a les classes populars se’ns ha donat res sense lluita. Les lluites laboral i feminista, els moviments socials (PAH, 22M), la defensa dels refugiats i l’oposició a les polítiques insolidàries de la UE són més necessaris que mai, per això el Primer de Maig isquem al carrer i exigim JUSTÍCIA I DIGNITAT.

Intersindical Valenciana convoca manifestacions a:

• Alacant 11.30h a les escales de l’IES Jorge Juan
  • Alcoi 11.30h a l’Albereda