Repressió sindical

Intersindical Valenciana, contra la repressió sindical

Intersindical Valenciana manifesta el seu suport a la campanya “No ens callaran” que s’ha posat en marxa davant la repressió sindical, l’ofensiva penal contra el dret de vaga, la criminalització dels sindicats i els nombrosos processos contra sindicalistes i treballadores i treballadors pel simple fet de lluitar pels seus drets.

08 / 07 / 2014 | Intersindical

Per aquest motiu, la Intersindical Valenciana se suma a les diverses convocatòries dels sindicats UGT i CCOO per al proper dia 9 de juliol que exigeixen aturar aquestes agressions contra el moviment sindical.

En aquest moment, diversos activistes socials i sindicalistes han estat jutjats i condemnats injustament per participar en protestes socials i sindicals. Carlos i Carmen, activistes del 15M de Granada, el professor Ángel Renieblas, del CP Cabanillas del Campo (Guadalajara), sindicalistes de tots els sindicats…, són alguns exemples de l’augment de la repressió en els darrers temps.

Per al Sindicat, aquestes actuacions no són casuals ni aïllades, i responen a directrius ben clares dels governs i de les patronals per acallar totes les veus crítiques, com ara les sindicals, davant les seues polítiques contràries a la classe treballadora i la majoria de la població. Per això, des del nostre sindicat considerem que cal la màxima unitat i fermesa per fer front a aquesta ofensiva.