RTVV

Intersindical Valenciana crida a la mobilització social per RTVV

09 / 12 / 2013 | Intersindical

Intersindical Valenciana considera necessària una gran mobilització social fins que el govern valencià rectifique i es reprenguen les emissions de RTVV. Per aixó, fa una crida al conjunt de la societat valenciana, sindicats, partits polítics i entitats socials, culturals i esportives per intensificar la pressió envers el govern de Fabra fins aconseguir-ho. En eixe sentit, aposta per una gran demostració de rebuig al tancament de RTVV després de les festes de Nadal. Una acció que hauria de ser el més unitària i representativa de la societat valenciana. El Sindicat opina que només una mobilització contundent pot fer canviar d’opinió al govern valencià ja que només li queda aquest camí o convocar eleccions.

Per altra part, des de la Intersindical Valenciana es critica la gran quantitat de mentides i intoxicacions que des de la Generalitat Valenciana i els seus afins s’estan dient sobre el procés de l’ERO i el tancament de RTVV. Sembla que tots aquests polítics i tertulians no s’han llegit la sentència que anul·la l’ERO o les continues propostes de viabilitat presentades pel Comité d’Empresa. Una sentència que diu clarament que no ha existit, en cap moment, voluntat negociadora per part de la direcció de RTVV ni de la Generalitat Valenciana. També que aquest no estava justificat des del punt de vista econòmic. Per aixó, Intersindical Valenciana se sorprén de la gran quantitat de notícies i opinions poc rigoroses que circulen pels despatxos de l’Administració i per determinats mitjans de comunicació. Unes opinions gens desinteressades.

Finalment, Intersindical Valenciana valora positivament les mobilitzacions convocades pel Comité d’Empresa i la plantilla de RTVV en defensa dels seus llocs de treball i d’una RTVV pública, en valencià i de qualitat.