País Valencià

Intersindical Valenciana crida a la participació social el 25 d’abril

Intersindical Valenciana fa una crida a la participació de les valencianes i valencians en tots els actes commemoratius del 25 d’abril i, en especial, en la manifestació unitària que tindrà lloc dissabte 26, a les 18 hores, a la Plaça de Sant Agustí de València.

24 / 04 / 2014 | Intersindical

Per al Sindicat, aquest 25 d’abril cobra una especial significació per la situació social, econòmica i laboral que travessa el País Valencià per les polítiques executades pel govern valencià i el govern espanyol. Unes polítiques antivalencianes i antisocials que estan empobrint la població,  descohesionant la societat valenciana i destruint els serveis públics.

Per això, des de la Intersindical Valenciana s’aposta per unes altres polítiques que afavoresquen: la creació d’ocupació; el repartiment de la riquesa per acabar amb les desigualtats socials; un millor finançament autonòmic que permeta majors i millors inversions; la normalització lingüística a tots els àmbits socials i avançar en el procés d’autogovern.

Intersindical Valenciana considera que per fer-ho possible cal un canvi, no només de les polítiques sinó també una regeneració política profunda i un procés constituent, per poder passar pàgina a la greu situació d’emergència social i nacional que patim des de fa anys.

Finalment, des del sindicat es fa una crida al conjunt d’entitats socials, sindicals i polítiques per articular totes les lluites, totes les organitzacions i totes les persones en un gran moviment social que servesca com agent de canvi, de regeneració democràtica i de transformació social per avançar cap un País Valencià més lliure, més democràtic i més igualitari.