Moviments socials

Intersindical Valenciana dóna suport a la mobilització convocada pel 15-M

Les reivindicacions per la recuperació dels drets socials ha sigut una constant en l’activitat del sindicat.

11 / 05 / 2012 | Intersindical

El dissabte 12 de maig, a les 18 hores, a la plaça de Sant Agustí de València, el moviment 15-M convoca una manifestació per fer palés el rebuig a l’aportació de fons públics per al rescat de la banca i exigir la seua inversió per garantir una educació i una sanitat publiques de qualitat, el dret a una vivenda digna o l’establiment d’una renda bàsica universal. A més a més, també tindrà un lloc destacat en la plataforma reivindicativa de la jornada una referència a l’estabilitat laboral i contra la reforma laboral introduïda pel govern de Rajoy. Tot un seguit de demandes que, com a organització sindical, hem subscrit de forma constant.

Intersindical fa seues les demandes que, com a sindicat, ha subscrit de forma constant

A hores d’ara, en què cada vegada amb més freqüència s’utilitza la crisi econòmica com a excusa per a aplicar retallades als drets socials i l’estat del benestar, i no es té cap escrúpols a injectar milers de milions d’euros per salvar la banca i aquells que s’han dedicat a l’especulació immobiliària, es fa més necessària que mai l’acumulació de sinèrgies dels diferents sectors de la societat civil, per oposar-se a les polítiques neoliberals que estan destruint els drets individuals i col·lectius que tant han costat d’aconseguir.
Els atacs a la sanitat i l’educació pública, que busquen entrebancar el principi d’igualtat d’oportunitats; la reforma laboral, que deixa la classe treballadora sense eines de defensa davant els abusos de la patronal; o el dret a la vivenda digna, que cada vegada és més feble, amb una llei hipotecària que vetla pels interessos de la banca i fomenta el desnonament de famílies a les quals la crisi ha deixat sense recursos, en són uns pocs exemples que justifiquen la convocatòria.
Per totes aquestes raons, Intersindical Valenciana s’adhereix a la convocatòria de la manifestació del 15-M i llança una crida a la participació de la classe treballadora en la defensa dels seus drets i els seus interessos col·lectius.

Benjamí Renovell
14 / 05 / 2012 - 9:15

Em va alegrar molt vore a moltes companyes i companys a la Mani!