País Valencià

Intersindical Valenciana se suma a la manifestació de la Crida pel Finançament del 9 de novembre

El Sindicat considera necessària una gran mobilització contra l’espoli

10 / 09 / 2021 | Intersindical

Intersindical Valenciana ha decidit participar en la manifestació que la Crida pel Finançament ha convocat per al proper 9 de novembre de 2021. El Sindicat comparteix les reivindicacions i les objectius de la mobilització, així com la necessitat de la mobilitació social davant la situació en què es troba la reforma del sistema del finançament, amb retards sistemàtics, per part part del govern espanyol, per portar-la endavant.

Intersindical Valenciana, que forma part de la Crida pel Finançament, considera que no es pot dilatar més la reforma, ni es pot estar pendent dels terminis que marca el govern espanyol, que sempre acaben incomplint-se, en ser un tema que afecta directament la nostra capacitat d’autogovern, el futur del País Valencià i les condicions de vida de les valencianes i valencians. En coseqüència, des del Sindicat, s’aposta per sumar forces i voluntats per exigir el govern espanyol una negociació real immediata que acabe amb l’espoli, l’infrafinançament i la manca d’inversions i òbriga les portes a avançar envers la nostra sobirania fiscal.