RTVV

Unitat sindical per exigir el respecte als drets laborals i la reobertura de RTVV

27 / 11 / 2015 | Intersindical

Els sindicats Intersindical Valenciana, CCOO-PV, CSIF, USO, UGT-PV i CGT han fet una roda de premsa per exigir la reobertura de RTVV i el respecte als drets laborals del personal que hi treballava.

Hui, coincidint en el segon aniversari de l’aprovació del tancament de RTVV, ha estat un dia els sis sindicats amb representació en el Comité d’Empresa han posat en valor la seua més absoluta unitat. Ho han fet en una roda de premsa amb la participació dels secretaris generals de CCOO-PV, UGT-PV, CSIF i USO, de la secretària general de CGT i del portaveu de la Intersindical Valenciana.

Les coincidències han estat totals en que: estem davant d’un conflicte on conflueixen drets laborals i la política; la necessitat de la reobertura immediata de RTVV; l’obertura d’un procés de negociació laboral de manera immediata; el respecte als drets laborals de les treballadores i treballadors i la necessitat de potenciar els sectors audiovisual i cultural valencians.

En acabar la roda de premsa s’ha fet la concentració de divendres a les portes del Palau de la Generalitat Valenciana amb la participació dels responsables sindicals abans esmentats.

Per Intersindical Valenciana, aquest acte és força important ja que posa de relleu una unitat sindical fonamental, sense escletxes, per exigir el nou govern la solució urgent a un problema laboral i polític derivat del tancament manu militari de RTVV.