Notícies de la Intersindical Valenciana

1r de maig
Intersindical Valenciana convoca manifestació a La Vall d’Uixó per al 1r de maig

dijous 25 abril 2019 15:33 h

Els altres sindicats s’han negat a qualsevol opció de reeditar la manifestació conjunta que es va celebrar l’any passat a Castelló de la Plana

País Valencià
25 d’Abril pels drets socials i nacionals. Per la mobilització i per la consolidació del canvi social i polític

dijous 25 abril 2019 07:42 h

Intersindical Valenciana, sindicat de classe, valencià, feminista, autònom i assembleari, commemora el 25 d’Abril i reivindica els drets socials i nacionals de les valencianes i valencians; fa una crida a la mobilització social en aquesta jornada, però també els dies 28 d’abril, el proper Primer de Maig, així com cada dia per defensar-los i per avançar envers una societat més justa i igualitària.

Eleccions 28 d’abril: avancem!

dimarts 23 abril 2019 10:34 h

1r de maig
Ara treball, drets i igualtat

dilluns 15 abril 2019 09:30 h

El Primer de Maig d’enguany té una significació especial pel context social i polític que vivim.

País Valencià
Avancem per la consolidació del canvi social i polític

dilluns 15 abril 2019 07:53 h

Per a millorar les nostres condicions de vida, la densa agenda electoral d’aquesta primavera ens brinda l’oportunitat de consolidar i aprofundir les polítiques socials, laborals, econòmiques i nacionals que necessitem.

Mobilitzacions
Intersindical participa en ‘Caminant’

dilluns 08 abril 2019 06:06 h

Intersindical Valenciana ha participat en la manifestació estatal “Caminant per la igualtat, drets i llibertats” que va tindre lloc a Madrid. Aquesta ha estat convocada per l’espai unitari Caminant que agrupa a més de 200 entitats, partits i sindicats, entre els quals es troba la Intetsindical Valenciana.