Notícies de la Intersindical Valenciana

Manifest
28 d’abril, Dia Mundial de la Seguretat i la Salut en el Treball

dimarts 26 abril 2016 07:42 h

El tema de l’edició 2016 del Dia Mundial de la Seguretat i Salut en el Treball és: “Estrés en el treball: un repte col·lectiu”.

1r de maig
Per un canvi real per a les persones

diumenge 24 abril 2016 12:28 h

Els propers dies tornarem a eixir al carrer per lluitar per totes les reivindicacions que tenim pendents com a treballadors i treballadores.

País Valencià
Intersindical Valenciana crida a la participació el 25 d’abril

dijous 21 abril 2016 18:26 h

Tant en la manifestació i concert del 23 d’abril com en els actes que organitzen les Corts Valencianes

Mesa general de la Funció Pública
La Generalitat evita comprometre’s en matèria de recuperació de poder adquisitiu

dijous 21 abril 2016 17:35 h

En relació amb la proposta d’Acord de la IX Legislatura de la MGNI, la Direcció General de Funció Pública ha fet arribar als sindicats un document sobre el punt relatiu a la recuperació del poder adquisitiu, que havia quedat pendent de proposta per part de la Generalitat, i dos documents amb el calendari d’actuacions i negociacions derivades de l’esmentat Acord, per data i per actuació. Teniu tots els documents al final d’aquest article.

Drets de les dones
Dia de la Visibilitat Lèsbica

dijous 21 abril 2016 11:47 h

El 26 d’abril celebrem el Dia de la Visibilitat Lèsbica, una data per a recordar la importància que les dones lesbianes siguen visibles en l’espai públic, que siguen referents en tots els àmbits i no solament en el de l’activisme pels drets LGTBI.

A casa nostra
Intersindical dóna un nou impuls a la seua estructura a Alacant

dijous 21 abril 2016 11:45 h

El Sindicat coordinarà i optimitzarà la política sindical i sociopolítica a les comarques d’Alacant.

Retallades
Intersindical exigeix al Consell el pagament de la resta de la paga extra de 2012

dimarts 19 abril 2016 21:48 h

Hui, dimarts 19 d’abril, el govern en funcions de l’Estat ha encetat la campanya electoral en anunciar que en la nòmina d’abril tornarà la meitat de la paga extra suprimida en 2012.