Intersindical Valenciana i Intersindical Salut consideren que aquesta mesura en cap cas garanteix la sostenibilitat del sistema sanitari, que només obeeix a l’interés de convertir la salut en una mercaderia i és una prova evident de l’absolut fracàs del Partit Popular per a gestionar la sanitat pública de les valencianes i valencians. Per això, demanen la dimissió de tots els membres del Consell.
El Sindicat crida a la mobilització general contra l’atur i les polítiques de retallades.
Manifest de la Plataforma en Defensa de l’Estat del Benestar i els Serveis Públics, davant la convocatòria de manifestacions del 29 d’abril.
La mesura suposa una atemptat a la llibertat d’informació i la destrucció de milers de llocs de treball.
Celebració del II Congrés a la ciutat de Peníscola.
Sols la resistència, la lluita i l’organització poden bloquejar la regressió social i democràtica que recorre tot Europa.
TUC acull l’assemblea de la Coordinadora Sindical del Transport, d’àmbit estatal, en què es va debatre la situació en les empreses de transport urbà en diferents ciutats de l’Estat.
Intersindical Valenciana considera inacceptables les mesures aprovades pel Consell Interterritorial de Salut que comporten, entre altres conseqüències, que les persones pensionistes i treballadores paguen els efectes del deute públic i de la crisi.
Pàgina 241 de 259 pàgines < Primer < 239 240 241 242 243 > Darrer >
9 de gener | 18,30h
Una exposició que va més enllà de la bellesa i apel·la a les sensacions i interpretacions que fem dels llocs, persones i sentiments que van units a la vida mateixa.
L’artista crea aquest projecte per a expressar l’energia interior que premia per sortir i la seua necessitat de compartir-la i veure com és sentida i entesa per altres persones quan vegen les seues obres.
Esperem que us agrade i vingueu a visitar-la!!!
Organitza Intersindical cultura
El nostre amic i company, militant històric de la Confederazione dei Comitati di Base d’Itàlia (COBAS), ha mort. Per a la Intersindical Valenciana i l’STEPV, ha estat un cop dur, tenint en compte la llarga amistat que ens unia.
Intersindical Valenciana, junt amb nombroses organitzacions, convoquen la Trobada municipalista “Repensem la ciutat, transformem la societat” que tindrà lloc el pròxim 27 i 28 de gener al Centre Octubre de València
Es constata un augment del coneixement de la llengua, gràcies a l’educació, que no s’ha traslladat a l’ús en el carrer