Intersindical Valenciana anima al personal del sector públic a unas retirada col·lectiva de diners del banc.
Declaració conjunta de la reunió del 21 de gener de sindicats alternatius, entre els quals està la Intersindical.
El dia 3, retirada col·lectiva de diners pels serveis públics i contra les retallades salarials
El Sindicat considera que les dades d’atur demostren el fracàs de la política d’ajust i de reformes dels governs espanyol i valencià.
La Conselleria també reduirà les plantilles d’infantil i primària. Els cinc sindicats de la Mesa Sectorial condicionen qualsevol negociació a la retirada del Decret-llei.
15.000 persones es manifesten a Gandia pels serveis públics i contra les retallades salarials
Més de dues-centes mil persones es van manifestar ahir pels carrers de les tres capitals valencianes, 150.000 a València, 60.000 a Alacant i 30.000 a Castelló.
La negativa del Consell a retirar les retallades que afecten el personal i els serveis públics en general, forcen noves convocatòries de mobilitzacions.
Pàgina 254 de 262 pàgines < Primer < 252 253 254 255 256 > Darrer >
28 de març | 18,30h
La present exposició (que va acompanyada d’un llibre escrit en primera persona) és una experiència on l’artista, partint de la seua pròpia experiència en salut mental, mostra el poder de la superació i de l’art i del que ella denomina el “renéixer i florir gaudint de la naturalesa i la vida amb esforç personal i amb ajuda de teràpies alternatives i medicació.”
Organitza Intersindical Cultura
El sindicat hi assisteix per primera vegada com a organització afiliada en una conferència que ha combregat a més de 70 organitzacions de tota Europa
Intersindical Valenciana, junt amb nombroses organitzacions, convoquen la Trobada municipalista “Repensem la ciutat, transformem la societat” que tindrà lloc el pròxim 27 i 28 de gener al Centre Octubre de València
Es constata un augment del coneixement de la llengua, gràcies a l’educació, que no s’ha traslladat a l’ús en el carrer