Drets
Salut

Continuem sumant víctimes del terrorisme masclista!

13 / 06 / 2013 | Intersindical

Ahir dues dones assassinades

29 #donesassassinades x #masclismemata

Hui no tenim més paraules. Sembla que se’ns hagen acabat amb les dues noves dones assassinades pels delinqüents masclistes. No sabem ni què dir davant la falta de voluntad política per acabar amb aquesta xacra. Davant els mitjans de comunicació que continuen parlant de morts i no d’assassinats. Davant la societat que no es pronuncia i amb el seu silenci es converteix en còmplice.

No tenim paraules però les traurem per a dir que no volem més violència. Que cal aturar aquesta barbàrie. No més mortes, prou d’agressions. Aturem el terrorisme masclista!

Ja són 29 les dones assassinades per aquest terrorisme que no s’atura ni minva!!!

Les dues útlimes: