Educació

Intersindical a la VII Edició dels Curtmetratges per la Igualtat

foto: Cortometrajes por la Igualdad
10 / 10 / 2013 | Intersindical

Aquest concurs d’audiovisuals sobre temes d’igualtat, coordinat per Paqui Méndez i finançat desinteressadament per diferents entitats, com ara Intersindical Valenciana, preten conscienciar al conjunt de la societat sobre diferents tems al voltant dels discriminacions de les dones, la violència masclista, l’explotació sexual, la coeducació, etc.

L’edició d’enguany ha comptat amb els curts:

LA BODA
SEXO EXPLÍCITO
POR LA FLOR DE LA CANELA
UN PAN DEBAJO DEL BRAZO
RECURSOS HUMANOS

A l’acte de lliurament dels premis ha acudit la responsable de l’Àrea de Polítiques d’Igualtat del STEPV, Mavi Oliver.

Per a Intersindical Valenciana aquests concurs -que ja és un referent- es una forma important de promocionar les i els profesionals d’adiovisuals en uns moments de crisi molt complicats, a més del seu propòsit de conscienciar i ensenyar a la societat en general sobre les discriminacions de gènere. Per això Intersindical divulga i treballa a les escoles i en diferents àmbits socials aquests curts.

Més informació:

Premsa: