Intersindical amb les Dones del Sindicat Ferroviari

10 / 02 / 2015 | Intersindical

Jornades de Dones del Sindicat Ferroviari

El passat dia 5 de febrer,  la coordinadora de l’Àrea de Dona d’Intersindical va estar a Barcelona convidada pel Sindicat Ferroviari per impartir un taller, dins de la Jornada organitzada per la responsable de l’Àrea de Dona, Aurelia Jere, que va fer un repàs de la situació de les dones en aquest sector i la necessitat de canviar les discriminacions que encara continuen donant-se malgrat els avanço operats.

Macu Gimeno va parlar de les desigualtats de gènere i de la necessitat de l’empoderament de les dones i el feminisme per a lluitar contra elles. Francisca López, responsable de la Organització de Dones Confederal, va impartir un taller sobre el llenguatge inclusiu, deixant també de manifest la necessitat de ser nomenades com a primer pas per ser visibles.

En els dos tallers va quedar de manifest l’interès en aquests temes per part de les companyes ferroviàries, que ens van aportar les seues experiències. Una jornada profitosa que va servir també per estar més conectades.