Intersindical en el lliurament dels premis Dones Progressistes 2013

foto: Angela Escribano
27 / 03 / 2013 | Intersindical

L’acte va tindre lloc ahir de vesprada a l’Ateneu de València.

Ens alegrem de tots els premis atorgats, un merescut reconeixement

Enguany les premiades han estat:

Associacions de Dones de Martínez Cubells, va fer l’entrega Ximo Ferrandis, periodista de El País.

Plataforma en Defensa de la Llei de la Dependència, va fer entrega a Palmira Muñoz, en representació de la plataforma, Gustavo Zaragozá, professor de la Universitat de València.

Paqui Méndez, impulsora i coordinadora dels Premis Curtmetratges per la Igualtat, lliurà el premi Ana Noguera, menbra del Consell Valencià de Cultura.

Rosana Pastor, actriu,  li va fer entrega del premi la companya d’Intersindical, presidenta del Comitè d’Empresa de RTTV, Salut Alcover.

Concha Gisbert, militant feminista, experta en igualtat, responsable del primer servei de la dona de la Generalitat Valenciana, lliurà el premi Carmen Alborch, Senadora i escriptora.

Ens alegrem de tots els premis atorgats, un merescut reconeixement de treball de dones en diferents àmbits però totes a favor de la igualtat.

Algunes fotos:

Vídeo, Salut Alcover fa entrega del premi a Rosana Pastor: