Notícies

Intersindical en la Jornada “Dones i Política: noves perspectives per a l’acció”, d’ERPV

celebrada el passat dissabte 10 de novembre al C.C.C. Octubre

12 / 11 / 2012 | Macu Gimeno

Intersindical ha participat en la Jornada “Dones i Política: noves perspectives per a l’acció” organitzada per la secretaria de la Dona d’ERPV.

De matí, Macu Gimeno (IV) ha impartit el taller “El masclisme en les comunicacions. Aprenent a emprar un llenguatge no sexista”, en el qual s’han estudiat les diferents formes sexistes en la llengua i claus per usar un llenguatge inclusiu, així com la violència en les expressions i frases fetes o en les xarxes socials.
Beatriu Cardona (STEPV-Iv) ha participat, ja de vesprada, en la taula redona “Els reptes de les dones i els reptes de futur”, junt a Isabel Descals i Irene Puig, del col·lectiu LAMBDA; Anna Oliver, d’Associació de Dones Juristes d’Alzira i Encarna Canet, Intervenció i Treball Social. La intervenció de Beatriu s’ha centrat en la pèrdua progressiva de drets de les dones, així com la incidència de la reforma laboral i les polítiques neoliberals en l’agreujament de la discriminació de les dones en tots els àmbits.