Intersindical participa conferència en suport del poble palestí

11 / 12 / 2019 | Intersindical

Una representació de la Intersindical Valenciana participa en la conferència “Els drets dels treballadors i treballadores a Palestina. El paper de la UE” que té lloc al Parlament Europeu a Brussel·les l’11 de desembre.

Aquesta conferència organitzada per Iniciativa sindical europea per a la justícia a Palestina pretén analitzar i debatre sobre la situació de la classe treballadora a Palestina, el paper dels organismes internacionals, en especial de la Unió Europea, i el suport del moviment sindical europeu a la causa palestina.

La Iniciativa sindical europea per a la justícia a Palestina, de la que forma part la Intersindical Valenciana, agrupa a una xarxa de 34 sindicats europeus que representen 6 milions de treballadors, compromesos a desafiar els governs europeus i la complicitat de la UE amb Israel. Aquesta plataforma sindical transversal europea de solidaritat amb Palestina es va constituir el novembre del 2016, quan més de 100 delegats sindicals, que representaven vint-i-nou sindicats i tres milions de membres de tot Europa es van reunir en una primera reunió històrica a Brussel·les.