{/exp:channel:entries}

Intersindical Valenciana amb la CTA Autònoma

26 / 06 / 2019 | Intersindical

Intersindical Valenciana, sindicat de classe, feminista, autònom i assembleari del País Valencià, expressa la seua solidaritat davant la repressió que pateixen els moviments socials i sindicals per les polítiques neoliberals i repressives que aplica el govern de Macri.

Intersindical Valenciana manifesta el seu suport a Olga Reinoso i Alejandro Garzón, secretària general de la regional de Santa Creu de la CTA Autònoma, ja Alejandro Garzón, secretari general de ATE a Santa Cruz, davant la persecució duta a terme per la justícia federal per participar en les mobilitzacions de 2017 a Santa Cruz.

Des del sindicat es considera que la condemna a sindicalistes parell participar en les mobilitzacions suposa un fet molt greu i un precedent que suposa criminalitzar la protesta social i sindical. Per a la Intersindical Valenciana, la repressió contra sindicalistes i activistes socials forma part de les polítiques practicades pels governs neoliberals que ataquen directament els drets laborals, socials i econòmics de la classe treballadora tant a Argentina, com a Amèrica Llatina i Europa, així com en en conjunt del món. Per això, des del nostre sindicat considerem necessària la solidaritat i col·laboració del moviment sindical internacional que faci front a aquestes polítiques en l’àmbit local, regional i mundial.

No a la criminalització de la protesta social i sindical,
No a la repressió a sindicalistes i activistes socials,
Per la unitat de la classe treballadora i dels moviments populars.