{/exp:channel:entries}

Intersindical Valenciana expressa el seu suport a LAB

26 / 06 / 2019 | Intersindical

Intersindical Valenciana manifesta el seu suport davant la persecució i la repressió que estan patint les sindicalistes de LAB per defensar els drets de la classe treballadora basca. La repressió pels conflictes de Sangiovesa o Huertas Peralta en són dos exemples clars de la repressió contra les lluites laborals protagonitzades per les delegades i delegats de LAB.

Les sancions i multes que volen aplicar a les treballadores i treballadors per defensar els seus drets laborals són un exemple de la repressió sistèmica que pateixen el moviment sindical combatiu i les lluites populars. És per això, que des del nostre sindicat estem al costat de les persones perseguides pel simple fet de lluitar per millorar les seues condicions laborals i de vida, axió com també de les sindicalistes de LAB que han estat un exemple de compromís i dignitat en la defensa dels drets de la classe obrera i de les persones nouvingudes.

La repressió i la persecució a les persones sindicalistes i a les activistes socials formen part de les polítiques neoliberals aplicades pels governs per desposseir-nos dels nostres drets laborals, socials, econòmics i nacionals. Nosaltres considerem que cal estendre les xarxes de solidaritat entre el sindicalisme de classe i les organitzacions populars per impedir que aquestes polítiques continuen avançant i per passar a l’ofensiva contra el govern que les practiquen.

Per aixó, Intersindical Valenciana reiterar la seus més absoluta solidaritat a LAB en la lluita per evitar les sancions a les companyes i companys, per aturar la repressió i per avançar en la millora dels drets de la classe treballadora.

Dani (Zaragoza)
03 / 07 / 2019 - 13:00