Intersindical Inclusiva Diversitat funcional
Intersindical Valenciana rebutja el procés de modificació del Decret de Tipologies

dimecres 07 febrer 2024 17:47 h

Intersindical Valenciana, en una reunió celebrada el passat mes de desembre en la seu de l’Institut Valencià de Serveis Socials (IVAFIQ), va expressar al nou equip el seu desacord davant el procés de modificació del decret de Tipologies que es va iniciar a finals del passat mes de desembre i que continua en l’actualitat en marxa.

Intersindical Inclusiva Diversitat funcional
Jornada de diversitat funcional i pensament lliure

divendres 17 novembre 2023 11:37 h

Intersindical Valenciana ha rebut aquest dijous dia 16 de novembre a un grup de persones amb diversitat funcional intel·lectual a la seu del Sindicat.

Intersindical Inclusiva Diversitat funcional
Jornada d’inclusió i apoderament educatiu de col·lectius en risc d’exclusió cognitiva

dimarts 24 octubre 2023 11:28 h

Intersindical Inclusiva acull hui dijous 19 d’octubre una jornada sobre diversitat funcional i salut mental.
Participen diferents entitats del sector associatiu i dels serveis socials púbics del País Valencià.

Intersindical Inclusiva Diversitat funcional
Intersindical Valenciana acolleix a col.lectius amb diversitat funcional

diumenge 15 gener 2023 11:34 h

Intersindical Valenciana ha rebut aquest divendres 13 de gener a un grup de persones amb diversitat funcional intel·lectual en la seu del Sindicat.

Intersindical Inclusiva Diversitat funcional
Apoderament educatiu en contextos de diversitat funcional

divendres 14 octubre 2022 09:53 h

Intersindical Valenciana a través de la seua àrea Intersindical Inclusiva, acolleixen hui dijous 13 d’octubre en la seu de València a diferents col·lectius de diversitat funcional.

Intersindical Inclusiva Diversitat funcional
Una jornada festiva que reconeix la diversitat i la inclusió

dijous 09 juny 2022 18:06 h

Intersindical Valenciana ha rebut aquest dijous dia 9 de juny a un grup de persones amb diversitat funcional intel·lectual en la seu del Sindicat.