Intersindical Inclusiva Diversitat funcional
Apoderament educatiu en contextos de diversitat funcional

divendres 14 octubre 2022 09:53 h

Intersindical Valenciana a través de la seua àrea Intersindical Inclusiva, acolleixen hui dijous 13 d’octubre en la seu de València a diferents col·lectius de diversitat funcional.

Intersindical Inclusiva
Intersindical Valenciana es reuneix amb el Secretari Autonòmic de Planificació i Organització del Sistema, Xavier Uceda

dimarts 04 octubre 2022 17:10 h

Hui, 4 d’octubre, Intersindical Valenciana s’ha reunit per a tractar el tema de les residències de gestió integral adscrites a la Conselleria de Polítiques Inclusives i del malestar existent en aquests moments relacionat amb l’atenció als usuaris i les condicions laborals de treballadores i treballadors.

Intersindical Inclusiva Diversitat funcional
Una jornada festiva que reconeix la diversitat i la inclusió

dijous 09 juny 2022 18:06 h

Intersindical Valenciana ha rebut aquest dijous dia 9 de juny a un grup de persones amb diversitat funcional intel·lectual en la seu del Sindicat.

Intersindical Valenciana es reuneix amb el grup parlamentari Unides Podem

dimarts 05 abril 2022 17:52 h

Intersindical Inclusiva
Cap a un nou model de Serveis Socials de qualitat i inclusius

dimarts 01 febrer 2022 10:43 h

El Grup de Polítiques Socials d’Intersindical Valenciana (GPS), format per membres dels sindicats STEPV, STAS i Intersindical Salut a més de les delegades, delegats, afiliades, afiliats i representants de la societat civil, està des de fa uns mesos, treballant el nou model de serveis socials on també hi participen altres agents socials de País Valencià.

Intersindical Inclusiva
Acte presentació dels tres projectes de Decret per al desenvolupament del nou model de Serveis Socials.

dimarts 19 octubre 2021 18:07 h

S’ha presentat també el procés de participació en el que s’establiran grups de treball per a la revisió dels esborranys i annexos dels nous decrets.