9 d’octubre

Intersindical Valenciana crida a la participació en la manifestació del 9 d’Octubre

Intersindical Valenciana considera que existeixen motius per manifestar-se el 9 d’Octubre de manera unitària, plural i massiva.
Descarrega’t el manifest del 9-O de la Intersindical.

03 / 10 / 2018 | Intersindical

El sindicat, fundador de la Comissió 9 d’Octubre, no com algun sindicat que s’ha despenjat enguany de la convocatòria amb unes declaracions lamentables que hauria de retirar immediatament, creu que després de les greus agressions feixistes de l’any passat hi ha motius rellevants per a omplir els carrers de València de dignitat, democràcia i llibertat. És per això que el Sindicat crida a la societat valenciana, a les persones i organitzacions defensores de les llibertats i la democràcia a participar-hi massivament.

El 9 d’Octubre representa una aposta per la llibertat, la democràcia i la justícia social

El Sindicat participarà a la manifestació amb una pancarta amb el lema: “Guanyem drets, guanyem llibertats, fem País”. Les reivindicacions es concreten, entre d’altres, en: la millora de la vida de les valencianes i valencians així com les condicions laborals de la classe treballadora, l’impuls de les polítiques d’igualtat de gènere, la promulgació de la Llei d’igualtat lingüística, la necessària cohesió i vertebració territorial i l’aprofundiment en l’autogovern del País Valencià.

En definitiva, des de la Intersindical Valenciana considerem que el 9 d’Octubre representa una aposta decidida envers la llibertat, la democràcia i la justícia social. Guanyem drets, guanyem llibertats, fem País.