Davant la crisi

Intersindical Valenciana demana que la Generalitat Valenciana gestione l’Ingrés Mínim Vital

El Sindicat aposta per la creació d’una Renda Valenciana d’Emergència.

Concentració PAH i Pla de Xoc Social per demanar una Renda Valenciana d'Emergència
29 / 05 / 2020 | Intersindical

Intersindical Valenciana està totalment d’acord en la posició que defensa la Generalitat Valenciana de gestionar aquest Ingrés Mínim Vital (IMV) en tindre transferides les competències en la gestió dels serveis socials que són els que han de coordinar aquestes prestacions. A més, l’Administació Valenciana té una prestació, la Renda Valenciana d’Inclusió (RVI) que s’aplica en aquest moment, per la qual cosa, des del Sindicat s’entén que totes dues prestacions haurien de ser complementàries.

Per altra part, des del Sindicat es considera que l’IMV és insuficient per atendre les necessitat de la població sense ingressos i més vulnerable. És per això que Intersindical Valenciana dóna suport a la Renda Valenciana d’Emergència que proposa la Plataforma d’Afectades per la Hipoteca (PAH) i el Pla de Xoc Social al País Valencià

Intersindical_Valenciana_IMV.pdf