Davant la crisi

Intersindical Valenciana dóna suport jornada de mobilitzacions “unha saída galega xusta da crise”

02 / 02 / 2021 | Intersindical

El sindicat gallec CIG ha convocat una jornada de mobilitzacions en 18 localitats el proper diumenge 7 de febrer per reivindicat unes polítiques que permeten una veritable recuperació econòmica i socials que suposen un avanç en la situació de l’ocupació, salaris, pensions i condicions de treball dignes a Galiza. CIG exigeix, entre altres mesures, la derogació de les reformes laborals de 2010 i 2012 i de les pensions de 2011 i 2013, així com un pla de recuperació econòmica, la industrialitzaciò i la creació d’ocupació digna davant la situació de precarietat, desigualtat social i pobresa a la que ens ha portat el capitalisme que aposta per salvar l’economia en compte de protegir les persones.

Intersindical Valenciana manifesta els seu suport a aquesta mobilització que ha convocat la Confederacion Intersindical Galega per reivindicar una eixida gallega a la crisi per impedir que la sindèmia la tornen a paga la classe treballadora i els sectors socials més vulnerables.